Instagram : @artotes.co

PENGUMUMAN PEMENANG GIVEAWAY


Alhamdulillah. Giveaway 5years Blogging by Faezah Mdnor yang berlangsung selama sebulan ini, telah pun tamat. Firstly, saya bersyukur sebab "my silent readers" sudi luangkan masa join giveaway saya dan menulis entry "Self-positive when I was sad" . Terima kasih tak terhingga sebab korang umpama cheering for my 5years Blogging Anniversary. Thankyou! May Allah bless you all where ever you are. First time sambut dan macam ini cara korang cheering untuk blogger yang unnoticed ni. I'm so blessed! *flip tears*

Saya dah baca semua kisah "Self-positive when I was sad" oleh 21 orang blogger . Sebelum tu, saya nak korang tahu juga. Saya buat giveaway ini iaitu lain dari yang lain (yeke?) , mungkin ya sebab kena buat entry kan. Macam complicated tapi tujuannya supaya saya dapat buka minda saya untuk terima tentang kisah hidup orang lain. Kalau orang tu di uji sebegitu rupa, tapi still boleh move on. Kenapa ujian kita yang sedikit ini, kita dah nak mengeluh? Dan supaya orang lain pun boleh baca kisah orang lain untuk jadi inspirasi hidup iaitu self-positive when we were sad. Saya juga bersyukur dan berbangga dapat menjadi asbab untuk korang luahkan apa yang lama terpendam. Mungkin selama ni korang berniat untuk menulis cerita hati tersebut tapi tak mudah kan? Takkan kita senang-senang je nak cerita apa yang betul-betul tersirat dalam hati kita. So, alhamdulillah. Semoga yang menulis , rasa lega dan dapat keyakinan diri semula. In shaa allah. Kiranya, even korang tak menang giveaway ini. Itu tak penting. Apa yang penting adalah ketenangan dalam hati kita terutamanya bila dapat #spreadlove #spreadinspiration dengan orang lain. Semoga giveaway ini bermanfaat!


So here, saya menghargai setiap cerita yang dikarang dari hati itu. Huhu, maka saya akan berkongsi Top10 dan Pemenang. Top 10 tersebut adalah untuk bacaan inspirasi . Boleh jadi Top10 yang berjaya memenangi hati saya tapi terpaksa pilih 3 je. 3 sahaja, omg menyesal buat 3 pemenang jeh!

TOP 10 (untuk bacaan inspirasi) :



PEMENANG GIVEAWAY






Tahniah kepada pemenang. dan jutaan terima kasih kepada semua bloggers yang sudi join giveaway pertama saya! Kepada 3 orang pemenang itu, boleh whatsapp saya 011-1994 5954 untuk tuntut hadiah dari @artotes.co - (instagram project totebag saya)


See yah for next giveaway soooooooooooooooon!


Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form