Instagram : @artotes.co

Giveaway TAMAT

Apa?! DAH TAMAT? Giveaway ni ke?


Assalamualaikum hai. di kesempatan pagi ni, memandangkan anak-anak tengah tidur. (babysitter je) so, saya nak bagitahu TARIKH & MASA TAMAT GIVEAWAY adalah pada hari ini (5 Januari 2017) tepat pukul 11.59malam . So, masih berkesempatan untuk join. Baik kan? Hahaha. In shaa allah, dalam masa 2-3 hari saya akan mula membaca entry korang pasal "Self-positive when I was sad" tuh. Doakan semua berjalan lancar. Saya juga perlukan masa untuk uruskan hadiah dan sebagainya memandangkan semua terletak di bahu saya.  Hihi, saya tahu semua penyabar. So, tunggu je anytime punya annoucement pemenang ok! Love yaaa


Updated! Senarai Peserta Giveaway

Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form