Instagram : @artotes.co

Hari Koko Sekolah 2016


Assalamualaikum. THROWBACK on 11/8/2016 . That was Hari Koko SMKMS. Tahun ini cikgu memeriahkan Kadet Bomba sekolah dengan pertunjukan menyelamat seiring bantuan daripada anggota bomba Muadzam Shah yang kitorang panggil cikgu bomba. And yaaaa, that was me and Amni! Omg, ketar-ketar tangan nak cerita bestnya pengalaman ni but not soo lah sebab saya takdapat jadi penyelamat..k. Saya hanya memegang watak mangsa emmm tak best tak adventure langsung! That was bored! Saya serius ni, I can do better than that whyyyy I jadi mangsa je. (katanya sebab saya kurus keding sangat) yelah kalau nak dibandingkan dengan hero sado saya sebelah tu. emm, (saya tak mengata awak amni, saya bangga dengan awak!) oraite sokay , saya enjoy jadi mangsa. nanti saya tunjuk betapa "enjoynya" saya. Gambar di atas ni sebelum pertunjukan pada hari tersebut, some preparation dan posing sikit.

Sebelum tu hari-hari sebelum tu kitorang training seminggu je. Seminggu tu penuh dengan kelas SPM petang dan malam. So macam sesak nafas sangat minggu sebelum tu. Padat sangat, dengan latihan kawad kaki jugak dan drama kebudayaan. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan yes we achieve it! Kawad kaki, minta maaf memang terkeluar dalam list top 3. Kitorang busy dengan persediaan untuk pertunjukan :

-Menyelamat mangsa bunuh diri dari tingkat dua (Amni , Faezah)
- Menyelamat mangsa kebakaran (kawad hos kering) - Fareez , Shahrizan , Khairin

Okay, banyak cakap tak best jugak. banyak lagi nak cerita. Takpleh, iklan kejap. Tengok video menyelamat dari Amni dan Pae!



PEMBETULAN untuk yang cakap saya takut but actually saya bosan sangat masa tu. Sorry, sebab saya langsung tak berdebar. Positif side is, lakonan saya menjadi lah kan? Nampak amni hero saya! Kitorang training 2 kali untuk yang ni, saya rasa tak best sebab rendah je tingkat dua. tak sempat tau nak feeling di awang-awangan gitu. Saya pun dah jadi first lady terjun dari tingkat 3 bangunan PPU pada hari sebelumnya. heheh, btw I enjoy this one. wehekkk (I'll prove it that I will do jumping bungee one day! Inshaallah)

Thankyou semua yang terlibat menjayakan Hari Koko dan pertunjukan ini. oh ya! Kami juga NAIB Johan Keseluruhan Hari Koko 2016 dan NAIB Johan Drama Kebudayaan iaitu saya sebagai Penerbit Drama tersebut dan Pengarahnya Amni Rozy. Yeayyy proud. tercengang pun ye. (banyak lagi acara yang kitorang menang Johan dan Naib Johan) TAHNIAH SEMUA. Dapatlah saya tinggalkan sekolah akhir tahun ini dengan tenang. heheheh

Okay. Thankyou- never forget. 





Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form