Faezah Mdnor Official Blog
About me Linkies Dapur Kekja My diary Tarbiah Hati

Nur Faezah bt Mohamad Nor
BLOGGER | MALAYSIA
what are our preparation to die tomorrow?
Status: A blogger since 1st January 2011

orang usha blog

Tagboard



Contact Me
Instagram


Blog archive

  • Tutorial : Blogskin mobile
  • Dapur Kekja :Sup Sayur
  • Dapur Kekja :Churros + Nutella
  • Dapur Kekja :Ikan goreng & Bayam masak air
  • Dapur Kekja :Wraps. (sejenis makanan)
  • Berkongsi ilmu.
  • KEM (PL2015) HARI KELIMA
  • Peristiwa TSUNAMI KEM
  • KEM (PL2015) HARI KEEMPAT
  • KEM (PL2015) HARI KETIGA


  • This Blog Sponsored by :



    Followers!



    Hai lama tak update
    Saturday, 6 February 2016 | 0Comment(s)
    Assalamualaikum hai.
    okay dah 2016.
    okay dah 17.
    okay dah nk SPM.
    okay dah besar kot rasanya.

    saya update harini sebab yg pertama!
    saya taknak tidur lepas subuh. dan saya berjaya
    (semoga istiqomah)

    sepatutnya saya study tapi saya dah siapkan hw tadi. adalah dalam 50% dah siap,
    mak saya marah saya main komputer sebab saya kan nak SPM tapi saya acah acah bukak komputer
    nak cari maklumat (kononnya) untuk presentation Chemistry

    bila mak lalu, tekan newtab

    berbalik cerita tidur lepas subuh. ramai tanya 'Pae apa kau buat kalau tk tidur lepas subuh?'
    banyak benda aku buat. ya banyakkkk
    mana ada istilah bosan kecuali aku malas.

    okay antara yang saya buat kalau saya tak tidur lepas subuh:

    1- saya buat homework (mestilah!) even 10minit je hadap hw tapi homework saya siap ok.

    2-  cuba untuk study. hashtag siscuba!

    3- saya buat something yang saya terfikir untuk buat pada masa tu. (follow mood at the time)
    p/s : mood yang baikbaik je ok.

    4-saya akan tidur pukul 10 atau sebelum zohor (qailulah) tu pun kalau ngantok tahap gajah atas mata.

    jadi point saya harini, saja nak lengah masa supaya saya tak tidur. lagipun lama tak update, ramai yang rindu. okbye



    Ahad, 7 Feb 2016
    8.41pagi





    FUTURE
    PAST